عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره بزرگ پیوند آسمانی در گرگان برگزار شد


جشنواره بزرگ پیوند آسمانی در گرگان برگزار شد

جشنواره پیوند آسمانی در روز سه شنبه مورخ 23 شهریور ماه در محل سالن ولایت سازمان تبلبغات اسلامی گستان با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور جوانان گلستان , جشنواره باشکوه پیوندآسمانی در روز سه شنبه مورخ 23شهریور ماه در محل سالن ولایت سازمان تبلبغات اسلامی استان با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم , باشکوهی خاص برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران , متقی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان در این مراسم گفت : هر ساله با پایان هفته ازدواج جشنواره پیوند آسمانی با هدف تجلیل از خادمین , خیرین , زوجین جوان موفق شامل: ( زوجین ورزشکار, کارگر, عشایری و معلول) بانکهای برتر در ارائه تسهیلات به زوجین جوان , مراکز مشاوره فعال در آموزش زوجین و دستگاههای فعال در حوزه ترویج فرهنگ ازدواج اسلامی , آسان ,آگاهانه و پایدار , نویسندگان کتب و محققین حوزه ازدواج و.... برگزار می گردد.

در ادامه دکتر بختیاری سعید از اساتید دانشگاه و ریاست سازمان نظام روانشناختی استان به مواردی چند در جهت استحکام زندگی زناشویی اشاره و به حاضرین توصیه کرد , زوجین در زندگی با یکدیگر دوست باشند و با عشق ورزی و صداقت رفتار و گفتار به یکدیگر , در جهت تقویت بنیان خانواده گام بردارند. ایشان از داشتن صبر و شکیبایی زوجین در دوام و ایجاد گرمی خانواده ها به عنوان یک اصل مهم یاد کرد.

متقی در پایان اشاره داشت : موسیقی زنده توسط گروهی از هنرمندان جوان گرگانی به اجرا گذاشته شدکه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت وی افزود: در این مراسم بیش از 50 نفر از مدعوین مورد تجلیل قرار گرفته و به هر یک از آنها لوح سپاس و هدایایی اعطاء گردید. شایان ذکر است این جشنواره با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان , اداره ورزش و جوانان گرگان , اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همکاری موسسه سیراندیشان روشن گرگان از سازمانهای مردم نهاد جوانان برگزار گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .