عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی


افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 

 انجمن هنرمندان استان نمایشگاه صنایع دستی و سوغات را با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و با حضور هنرمندان و صنعت گران 6 استان افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نمایشگاه  صنایع دستی و سوغات با حضور هنرمندان و صنعتگران 6 استان شامل زنجان، کاشان، آذربایجان غربی، یزد ، گلستان و چهارمحال بختیاری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و همت انجمن هنرمندان استان گلستان افتتاح شد.

سارا اخوت معاونت صنایع دستی استان گلستان در این خصوص گفت : این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات بومی استان  با 34  غرفه صنایع دستی و سوغات و حضور هنرمندان رشته های جاجیم، معرق، سفال، منبت، بافت های داری، قلم زنی روی مس و .. برپا شده است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 1395/06/27 تا تاریخ 1395/07/05 به مدت ده روز دایر و بازدید از آن برای کلیه علاقمندان به هنر ارزشمند صنایع دستی آزاد می باشد.

همچنین در این نمایشگاه به منظور شناخت رشته های هنری و افزایش سطح جذابیت ، هنرمندان به نمایش زنده رشته هنری خود پرداخته اند که تا کنون مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان قرار گرفته است.   

ساعات بازدید : 17 الی  22

مکان : محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی 

 افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .