عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قاصدآبادی درجمع هشت اسکواش باز برتر مسابقات بین المللی جام امیرکبیر


قاصدآبادی درجمع هشت اسکواش باز برتر مسابقات بین المللی جام امیرکبیر

سابقات اسکواش بین المللی جام امیرکبیر عصر دیروز رسما در اراک آغاز شد و 16 ورزشکار از 6 کشور دنیا، کار خود را در جدول اصلی مسابقات پیگیری کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، پس از برگزاری رقابتهای مقدماتی طی روزهای گذشته و راهیابی 4 ورزشکار برتر به جدول اصلی، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد.

 در این دیدارها، برنات از اسپانیا 3-0 از سد محمد فرمان حسن از عراق گذشت، کریس لو از هنگ کنگ با همین نتیجه محمدرضا صادق پور از ایران را شکست داد.

 سمیع اله قاصدآبادی 3-2 از سد محمد جعفری گذشت.حشام عبدالکریم از عراق 3-0 آندری از جمهوری چک را با شکست بدرقه کرد، کوان لاو از هنگ کنگ به نتیجه 3-2 بر علیرضا شاملی از ایران غلبه کرد، حسنین دخیل از عراق 3 بر 1 از سد احمد الکیرملی از عراق گذشت. سجاد زارعیان از کشورمان 3-2 مقابل هموطن خود نوید ملک ثابت به برتری رسید و بالاخره عقیل رحمان از اتریش نیز با حساب 3-1 سهیل شاملی از ایران را از پیش روی برداشت.

 بدین ترتیب امروز و در ادامه این رقابتها از ساعت 17 مسابقات مرحله یک چهارم نهایی آغاز می شود و طی آن برنات از اسپانیا با کریس لو از هنگ کنگ رقابت می کند، سمیع اله قاصدآبادی از ایران با حشام عبدالکریم از عراق روبرو می شود، کوان لاو از هنگ کنگ به مصاف حسنین دخیل عراقی می رود و در آخرین دیدار این مرحله نیز سجاد زارعیان از ایران با عقیل رحمان اتریشی روبرو می شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .