عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با کارکنان بهزیستی علی آباد


دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با کارکنان بهزیستی علی آباد

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با کارکنان بهزیستی علی آباد

 نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی،صبح امروز دوشنبه 19 مهرماه همزمان با هشتم محرم،درمراسمی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان با تک تک پرسنل این اداره دیدار کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات ومسائل مددجویان وکارکنان بهزیستی قرار گیرند و وضعیت آنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان وسخنگوی کمیسیون انرژی مجلس دراین دیدار صمیمانه ضمن قدردانی ازفعالیتهای انجام شده دراین اداره طی سخنانی اظهار کرد: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آنها از اولویت‌های کاری مسئولان خدوم وزحمت کش بهزیستی است.

اسدا...قره خانی ایام محرم را فرصت خوبی برای دستگیری از نیازمندان دانست و تصریح کرد: امیدواریم شاهد کمک دوچندان مردم وخیرین عزیز در این ماه باشیم.

وی درپایان در زمینه پیگیری وحل مشکلات جامعه هدف وکارکنان خدوم بهزیستی ازسوی مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

درادامه رئیس بهزیستی علی آباد نیز ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران باوفایش، گزارش مبسوطی از وظایف و خدمات بهزیستی علی آباد ارائه نمود و حضور مسئولین شهرستان را مایه دلگرمی کارکنان و مددجویان بهزیستی دانسته و توجه آنان را نشانه همدلی و درد آشنا بودن مسئولان عنوان کرد.

محمدزنگانه افزود: درشهرستان علی آبادکتول بیش از4هزار مددجوی تحت پوشش و34 مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی داریم  که از این تعداد 160 نفرسالمند و126 نفر نیز زن سرپرست خانوار هستند

 

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با کارکنان بهزیستی علی آباد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 767
  • کد خبر : 26155