عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل بهزیستی و نماینده مردم علی آباد کتول در اداره بهزیستی این شهرستان


حضور مدیرکل بهزیستی و نماینده مردم علی آباد کتول در اداره بهزیستی این شهرستان

دکتر قره خانی-نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به همراه دکترغفاری-مدیرکل بهزیستی گلستان بمنظور تبریک سال جدید و خداقوت به تلاشها و فعالیت های سال گذشته بهزیستی علی آباد در این اداره حضور یافتند.

 دراین دیدار، مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن عرض تبریک سال نو، از زحمات و حمایتهای نماینده مردم علی آباد درمجلس شورای اسلامی در راستای اهداف و برنامه های بهزیستی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

 دکتر غفاری با اشاره به نقش اورژانس اجتماعی و خط 123 در کاهش آسیب های اجتماعی ،افزود : به دنبال استقرار اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفرجمعیت در استان هستیم که شهرستان علی آباد کتول طبق اعلام آمار گرفته شده در طرح نفوس و مسکن سال 95 جزء شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت شناخته شده است که با این شرایط از این قاعده مستثنی نبوده و انشاء ا... به کمک نماینده محترم شهرستان بتوانیم اورژانس اجتماعی این شهرستان را بیش از پیش فعال نمائیم .

 در ادامه دکتر قره خانی-نماینده مردم علی آباد درمجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وظیفه خطیر بهزیستی در حوزه های مختلف بر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تأکید کرد و افزود : در این زمینه هرگونه همکاری با سازمان بهزیستی خواهند داشت .

 در پایان محمدزنگانه- رئیس اداره بهزیستی علی آباد از رویکرد ویژه نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان و مدیرکل بهزیستی استان به حوزه های آسیب های اجتماعی و بخصوص شهرستان علی آباد قدردانی نمود و آمادگی خود را نسبت به اجرای هرگونه برنامه و طرح در این زمینه اعلام نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 846
  • کد خبر : 32266

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%