عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با انجمن صنفی کارفرمایی فناوری اطلاعات گرگان


نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با انجمن صنفی کارفرمایی فناوری اطلاعات گرگان

نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با انجمن صنفی کارفرمایی فناوری اطلاعات گرگان

به منظور بررسی چالش های بخش خصوصی و پاسخگویی به سوالات صنفی  آنان ، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در نشستی صمیمانه با حضور رئیس اداره  آموزشگاه آزاد اداره کل ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران ، رئیس کانون آموزشگاه های آزاد و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فناوری اطلاعات در محل آموزشگاه مبتکران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ، سرکار خانم یاسائی نائب رئیس انجمن صنفی  فناوری اطلاعات گرگان به طرح نظرات و چالش ها پرداخت : طرح مهارت کارورزی، طرح ارتقا مهارت سطح مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد و مسایل و مشکلات آن، نحوه تعیین اعضای هیات نطارت استان ، بررسی صدور مجوزهای فنی و حرفه ای به بعضی از موسسات وابسته به بخش دولتی، اولویت بندی بین آموزشگاه هایی که عضو و غیرعضو انجمن ،بررسی عدم صدور گواهینامه های مهارت از نیمه دوم سال 94 تا کنون  و  همچنین فواید اعتبار سنجی،  از جمله موراد مطروحه از سوی هیئت مدیره انجمن بود.

در ادامه نشست ابوالفضل تیرانداز  ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان ، پیرامون موضوعات مطروحه  افزود : با توجه به اینکه  بالغ بر166 مرکز مجوز پروانه واحد کاروزی را دریافت نموده اند، لذا آموزشگاه های آزاد که توانمندی لازم را دارند می توانند برای ثبت نام این طرح به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  مراجعه  نمایند.

تیرانداز افزود: پس از ثبت نام طرح کارورزی در محل اداره کل ، ادامه کار با اداره تعاون، کار رو رفاه اجتماعی می باشد.

وی بیان نمود :  با توجه به دوره های شایستگی و استانداردهای کوتاه مدت موجود در لیست  استاندارد ها ی آموزشی سازمان ، آموزشگاهها بر اساس این لیست آموزش های خود را بروزرسانی نمایند.

تیرانداز در خصوص سرعت بخشیدن به روند صدور گواهینامه های الکترونیکی گفت:  نظر به اهمیت موضوع ، گواهینامه های الکترونیکی تا پایان آذر ماه سال جاری به مرحله صدور خواهد رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در رابطه با تعیین اعضای جدید هیات نظارت استان در دوره های آتی خاطر نشان کرد: کانون انجمن صنفی آموزشکاههای استان  با توجه به نبودن کارشناسان فناوری درجمع اعضای هیئت نظارت استان، برای دوره جدید اعضای هیات مدیره از انجمن فناوری اطلاعات  دعوت بعمل آید.

خانم ناصری خزانه دار انجمن  در خصوص مشکلات  در برگزاری کلاس ها ی ارتقا مهارت مربیان گفت:  به دلیل تنوع در رشته ها ی فناوری اطلاعات و این که اکثر مربیان تخصصی در یک رشته به عنوان مثال فتوشاپ یا اتوکد فعالیت می کنند نمیتوانیم یک کلاس را برای همه مربیان فناوری اطلاعات تعمیم دهیم تا همه بتوانند در آن کلاس حضور یافته و از آن بهره مند شوند.

 شایان ذکر است درپایان نشست از سرکار خانم حیدری رئیس مرکزآموزش  فنی و حرفه ای  خواهران گرگان به جهت همکاری و مساعدت ویژه در رابطه با آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای،  تقدیر و تشکر به عمل آمد و مقرر شد این نشست ها به شکل مداوم با اعضای انجمن برگزار شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .