عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در شورای اداری شهرستان علی آبادکتول


سخنرانی ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

 دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در شورای اداری شهرستان علی آبادکتول حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

ایشان با ذکر مطالبی در خصوص اهداف تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، هدف اصلی این دانشگاه را در حال حاضر اجرای بند 76 سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ششم توسعه کشور در زمینه "افزایش سهم آموزش مهارتی در نظام آموزشی کشور" در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان نمود.

وی اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در این زمینه با برگزاری دوره های مهارتی موفق به ایجاد اشتغال بویژه در حوزه بانوان در کارآفرینی هایی همانند طراحی و دوخت لباس و فرش بافی شده است.

ایشان همچنین با اشاره به موفقیت های مکرر سال گذشته و سال جاری در کسب مقام های اول و برتر حوزه های مختلف، آموزشی، کارآفرینی و فرهنگی بویژه جشنواره های قرآنی در کشور توسط دانشجویان و مدرسان این دانشگاه، در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد با همکاری بسیارخوب مسئولین محترم استانی در جهت گسترش هرچه بیشتر آموزش های مهارتی کوتاه مدت در قالب تک درس ها، پودمان ها و کارگاههای آموزشی گام های بیشتری در راستای کارآفرینی و اشتغال برداشته شده و به خواست خداوند خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .