عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های مهارتی تکمیل کننده ی خلاء مهارتی دانشگاه هاست

فرماندار شهرستان ترکمن در بازدید از کارگاه های مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان:

آموزش های مهارتی تکمیل کننده ی خلاء مهارتی دانشگاه هاست

آموزش های مهارتی تکمیل کننده ی خلاء مهارتی دانشگاه هاست

عبدالحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن به همراه مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از کارگاه های مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرترکمن بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، فیروزی  فرماندار شهرستان بندرترکمن طی این بازدید با حضور در کارگاه های آموزشی، از فعالیت ها و تلاش های سرپرست مرکز و سایر کارکنان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تقدیر و خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره های آموزشی با کیفیت و اثر بخشی بالا در مسیر اشتغال و رفع معضل بیکاری شد.

وی افزود: مراکز آموزش فنی وحرفه ای مکانی است که برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره های آموزشی با کیفیت و اثربخشی بالا دارد و قطعا بسترساز زمینه اشتغال خواهد بود و رفع معضل بیکاری را سرعت می بخشد.

فیروزی در خصوص آموزش های مهارتی به دانشجویان افزود :

آموزش های مهارتی تکمیل کننده ی خلاء مهارتی دانشگاه هاست  و میبایست دانشجویان در کنار تحصیل تئوریک از آموزشهای مهارتی بهره مند شوند .

فیروزی گفت : فرهنگ سازی آموزش های مهارتی  در سطح دانش آموزان  میتواند به ایجاد نگرش مثبت در آنان و خانواده هایشان در جهت ترسیم مسیر شغلی هدفمند کمک شایانی نماید .

 خدا نظری  سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای بندرترکمن  نیز  با تقدیر از حضور فرماندار در مرکز و تشریح عملکرد و برنامه های آموزشی، خواهان همکاری و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان به نهادها و ارگان های مختلف شهرستان جهت بازدید از مرکز و همکاری های متقابل در جهت اهداف و برنامه های سازمان  شد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .