عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر کل فنی وحرفه ای و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان


نشست مدیر کل فنی وحرفه ای و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

نشست مدیر کل فنی وحرفه ای و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز اجرایی شدن تفاهم نامه عملیاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشست مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در این نشست گفت: آموزش های مهارتی دوره های متناسب با شرایط روحی و روانی معتادین بهبود یافته می تواند به بازگشت آنان به جامعه نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.

وی گفت :هدایت و مشاوره شغلی و آموزشی ویژه فرزندان و خانواده های زندانیان و آسیب دیدگان مواد مخدر توسط کارشناسان مشاوره این اداره کل و مراکز نیز ازدیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

در ادامه روحانی فر دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره های مهارتی برای معتادان بهبود یافته خاطر نشان کرد : معتادان بهبود یافته نباید به حال خود رها شوند و در واقع ایجاد آموزش و در نتیجه ی آن اشتغال آنان عامل اصلی عدم بازگشت آنها به اعتیاد است .

روحانی فر افزود : شناسایی  اعضای خانواده های آسیب دیده از اعتیاد با اولویت زنان و دختران که علاقمند به کسب مهارت در زمینه مشاغل خانگی هستند از اهداف مهم این تفاهم نامه می باشد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .