عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه دو جانبه فی مابین اداره کل زندانها و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان


انعقاد تفاهم نامه دو جانبه فی مابین اداره کل زندانها و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

علیرضا رضوانی : مهمترین اهداف ما پیشگیری از اعتیاد و آموزش زندانیان و خانواده آنان است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان ؛ به منظور پیشگیری از اعتیاد و آموزش زندانیان و خانواده ها ، تفاهم نامه همکاری دوجانبه فی مابین اداره کل زندانها و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان منعقد گردید.

علیرضا رضوانی گفت : هدف از امضاء تفاهم نامه همکاری ؛ توسعه آموزش ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و بهره مندی از ظرفیتها و پتانسیل موجود می باشد . رضوانی افزود : ما منتظر توجه جدی مسئولین در تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز پروژه اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی هستیم .

این مقام ارشد قضایی گفت : راه اندازی مراکز مشاوره درمانی و روانشناختی و تجهیزات آن در زندانها از اولویتهای کاری و در دست اقدام نیز می باشد . در ادامه روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ضمن خوش آمدگویی بر پیگیری و اهتمام جدی در محقق شدن مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور وزیر محترم کشور برگزار گردید تاکید نمود .

ایشان گفت : با حمایت و پیگیری مدیر کل زندانها بخشی از اعتبار راه اندازی مراکز روانشناختی زندانهای استان تامین گردیده است . در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رضایی رییس اداره فرهنگی و تربیتی ، دکتر شهنازی و حسینی جانشین و دبیر کمیته فرهنگی نیز حضور داشتند .

انعقاد تفاهم نامه دو جانبه فی مابین اداره کل زندانها و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 48645