عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای خط انتقال آب چشمه نیلبرگ رامیان به مخزن جنگل

مدیر امور آبفای رامیان خبر داد:

اجرای خط انتقال آب چشمه نیلبرگ رامیان به مخزن جنگل

 به گزارش روابط عمومی آبفا گلستان مدیر امور آب وفاضلاب رامیان گفت: خط انتقال چشمه نیلبرگ رامیان به طول 450 متر با لوله 315پلی اتیلن و 30 متر با لوله 300 آهنی در جهت انتقال آب چشمه نیلبرگ رامیان به مخزن جنگل و جلوگیری از هدر رفت آب از سرچشمه و مسائل امنیتی آن اجرا شد.

 رضا واحدی اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری برای توسعه خدمات در حوزه آب و فاضلاب منطقه رامیان در شهرهای خان ببین؛ دلند و رامیان تلاش های بسیاری انجام شده است که رضایت شهروندان این مناطق را در پی داشته است.

وی افزود: در همین راستا توسعه 280 متر شبکه در پنج مسیر جداگانه بصورت امانی و با مشارکت مردمی ایجاد حوضچه بتن در ابتدای خط انتقال چشمه نیلبرگ رامیان در جهت جمع آوری آبهای سطحی چشمه،نصب کنتور مغناطیسی با سایز 200 میلیمتر مخزن جنگل رامیان انجام شده است.

مدیر امور آبفای منطقه رامیان خاطرنشان کرد با همه تلاش های انجام شده توانستیم تابستان سالجاری را بدون تنش آبی پشت سر بگذاریم و امیدواریم با همکاری بیشتر مردم بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

وی اصلاح انشعاب 85 فقره از انشعابات مشترکین ،تعمیر و بازسازی اتاقک و دستگاه کلرزنی مخزن سنگی ،ساخت انبار ذیحسابی با امنیت مناسب در جهت نگهداری بهتر و جلوگیری از سرقت لوازم و اتصالات از دیگر فعالیت هایی بوده که محقق شده است.

مدیر امور آبفای رامیان، خرید،نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور 102 کیلووات ایستگاه پمپاژ شهر دلند ،اجرای حصارکشی چاه شماره 5 مسکن مهر شهر خان ببین، تفکیک ورودی های مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر خان ببین، نصب هواکش عصایی بر روی مخازن 2 هزار متر مکعبی شهرهای دلند و خان ببین و اصلاح زونبدی در چهار مسیر در جهت آبرسانی بهتر به شهروندان شهرستان رامیان از دیگر اقدامات برشمرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 982
  • کد خبر : 26911