عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهم ترین منابع هرمجموعه منابع انسانی شاغل در آن هستند

دکتر احمد نصرتی:

مهم ترین منابع هرمجموعه منابع انسانی شاغل در آن هستند

مهم ترین منابع هرمجموعه منابع انسانی شاغل در آن هستند

 با هدف ارتقاء دانش سازمانی همکاران امور مالی تامین اجتماعی استان گلستان یک دوره آموزشی با حضور تمامی همکاران امور مالی طی دو روز با حضور مدرسانی از اداره کل امور مالی سازمان برگزار می شود.

درجلسه افتتاحیه این دوره دو روزه که طی امروز و فردا پانزدهم وشانزدهم آبان ماه در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درحال برگزاری است ، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر از ستاد مرکزی سازمان و نیز همکاران امور مالی استان خراسان شمالی و همکاران مالی استان، گفت: منابع مالی هرسازمانی مهم است ولی مهم ترین منابع هرمجموعه منابع انسانی شاغل در آن هستند زیرا منابع مالی نیز باید درخدمت به انسان بکار گرفته شود.

دکتر نصرتی با بیان دارایی های سازمان شامل منابع مالی وبودجه ، فرایندهای جاری ، تجهیزات و ساختمانها و منابع انسانی ، مورد اخیر را مهم ترین وکلیدی ترین دارایی سازمان دانست و افزود : توجه وبرآوردن خواسته ها ، نیازها و انتظارات مستقیم وتلویحی مشتریان داخلی ونهایی و تمامی تامین کنندگان وشرکای اجتماعی می تواند ما را دردستیابی به اهداف یاری نماید.

وی نقش امور مالی را دراین فرایند کلیدی خواند و تامین منابع مالی و مصرف بهینه آن درسال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل را بیش از هر زمان دیگری مهم قلمداد نمود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین دربخش دیگری از سخنان خود به چهار دسته از کارکنان با توجه به دو شاخص تخصص و انگیزه اشاره کرد و سه گروه اول که فاقد یک یا هردو ویژگی هستند را نیازمند آموزش دانست و افزود که با ارائه آموزشهای مورد نیاز و استفاده از روشهای متعدد که آموزش سرلوحه و مهم ترین آنهاست می توان مشکل تخصص وانگیزه را حل کرد ولی گروه چهارم که کارکنان ومدیرانی با انگیزه و با تخصص هستند، نیاز به تفویض اختیار دارند تا بتوانند با اقدامات متحورانه خود سازمان را با سرعت بیشتری به سمت اهداف سوق دهند.

دکتر نصرتی درپایان از نگاه مثبت معاونت اداری ومالی و اداره کل امور مالی سازمان به امر مهم آموزش و نیز همکاری واحدهای آموزش وروابط عمومی دربرگزاری این نشست آموزشی تقدیر کرد.

همانطور که درابتدای خبر تاکید شد ، قرار است آموزشهای تدوین شده طی دو روز توسط اساتید اعزامی از اداره کل امور مالی ستاد مرکزی آقایان نادری ، حسین زاده ، فراهانی وکریمی روسای ادارات مختلف اداره کل امور مالی سازمان به صورت کارگاهی ارائه شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .