عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تازه های دارویی در اسنادپزشکی تامین اجتماعی گلستان


برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تازه های دارویی در اسنادپزشکی تامین اجتماعی گلستان

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تازه های دارویی در اسنادپزشکی تامین اجتماعی گلستان

 باهدف به روزآوری دانش واطلاعات همکاران حوزه دارویی دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گلستان یک کارگاه آموزشی به عنوان تازه های دارویی برگزار شد.

 دکتر وحید خوری استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی دررشته دارو سازی به عنوان برگزار کننده کارگاه حاضرین را با جدیدترین داروها ونیز اصطلاحات دارویی آشنا کرد.

 دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی گلستان درحاشیه برگزاری این کلاس آموزشی گفت : ما دراین دفتر ماهیانه قریب به 15 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد پرداخت می نماییم که تمام این پرداختی ها بر اساس ممیزی هایی است که کارشناسان حوزه های مختلف بستری - سرپایی - پزشکان - دارویی - پاراکلینیک و... انجام می دهند ، لذا بروز آوری اطلاعات و دانش این همکاران به طور مستقیم با منابع مالی سازمان گره خورده و هر چه درکنار انگیزه و علاقمندی به سازمان ، دانش این همکاران ارتقاء یابد می توان انتظار داشت که منابع مالی سازمان که حق الناس است بهتر و منطقی تر هزینه شود.

 دکتر زینلی آموزش منابع انسانی را سرمایه گذاری برشمرد وبه هیچ وجه آن را هزینه قلمداد نکرد زیرا ما همواره با ارتقاء سطح دانش همکاران به منافع سازمانی بیشتری دست می یابیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .