عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند پیشرفت و موانع پروژه های گازرسانی استان بررسی شد


روند پیشرفت و موانع پروژه های گازرسانی استان بررسی شد

 درجلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان گلستان وضعیت پیشرفت پروژه های گازرسانی و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

  به گزارش روابط عمومی ، با هماهنگی واحد برنامه ریزی گاز گلستان جلسه کنترل پروژه با حضورمدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره وتنی چند از روسا و مسئولین واحدهای ستادی و ادارات گازرسانی برگزارگردید.

  درآغاز این جلسه بهروز موذنی رئیس واحد برنامه ریزی و دبیرجلسه با بیان اهداف این نشست و مرور مصوبات جلسه قبل و ضمن تشریح وضعیت هر یک از پروژه های اجرایی ، از مدیران پروژه ها خواست تا در روند پیشرفت پروژه ها ومسائل ومشکلات موجود را بیان نموده تا درخصوص مرتفع کردن آن تبادل نظر و تصمیم گیری شود.

 در این جلسه همچنین مدیرعامل گاز گلستان با تقدیر از زحمات انجام شده ، در خصوص توسعه هر چه بیشتر پروژه های گازرسانی ،و تسریع در روند اجرایی توصیه ها و پیشنهاداتی را ارائه نمود.

 وی گفت:درحال حاضر عملیات گاز رسانی به تعداد 59 روستا در حال اجرا می باشد و لازم است هکاران عزیز تلاش نمایند انشاء ا... برابر برنامه زمانبندی شده مورد بهره برداری قرار گیرد

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی تصریح کرد: در راستای تسریع در اجرای پروژه ها مقرر گردید مدیران پروژه ها چالشها و کاستیهای موجود در مسیر انجام کار را شناسایی و گزارش نمایند تا در اسرع وقت پیگیری و مرتفع شود و مشکلی درمسیر اجرای پروژه پیش نیاید وعملیات آنها به تعویق نیفتد

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه افزود:در حال حاضر در سطح استان گلستان تمامی 29 شهر استان وهمچنین تعداد 782 روستا و 514 واحد صنعتی عمده از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند، لذا در همین رابطه از مردم شریف روستاها و شهرهای بهره مند از گاز استان استدعا داریم همچون گذشته ما را یاری نموده و مصرف گاز خود را مدیریت نمایند تا با صرفه جویی حداکثری و رعایت نکات ایمنی بتوانیم فصل سرما را بخوبی سپری نمائیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .