عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت پروژه های گازرسانی در حال اجرای استان بررسی شد


وضعیت پروژه های گازرسانی در حال اجرای استان بررسی شد

 با هماهنگی واحد برنامه ریزی گاز گلستان جلسه کنترل پروژه با حضورمدیر عامل، اعضای هیئت مدیره وتنی چند از روسا و مسئولین واحدهای ستادی و ادارات گازرسانی برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی گاز گلستان ،در آغاز این جلسه بهروز موذنی رئیس واحد برنامه ریزی و دبیرجلسه ضمن تشریح اهداف این نشست و مرور مصوبات جلسه قبلی، روند پیشرفت پروژه ها ، وضعیت مالی ، کالائی آنها را مورد بررسی قرار داد.

 در ادامه خلیل تبار مسئول کنترل پروژه گاز گلستان نیز با بهره گیری از نمودارهای مقایسه ای ترسیمی براساس برنامه های مورد نظر در قالب فایل پاورپونت ،بصورت تفکیکی وضعیت پروژه های گاز رسانی را تشریح نمود که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات حاضرین تصمیماتی اتخاذ شد

 در همین راستا مدیرعامل گازگلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت درخصوص جزئیات جلسه گفت:در این نشست مسائل و مشکلات پروژه های در دست اجرا و تسریع در روند اجرایی آنها خصوصاً تسریع در نصب انشعابات و مجوزهای مربوطه از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی تصریح کرد:مشکلات پروژه ها منجمله پروژه هاي روستایی که قابلیت افتتاح در ایام ا... دهه مبارک فجر را دارند نیز مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفت تا هر چه سریعتر آماده بهره برداری شوند.

 وی در ادامه گفت:در این جلسه همچنین در خصوص گازرسانی به روستاهای بند ((ق))تبصره 2 قانون بودجه سال 93 نیز تبادل نظر شد که امیدواریم با فراهم شدن شرایط بتوانیم این روستاها را در موعد مقرر گاز رسانی کنیم .

 مدیرعامل گازگلستان در پایان اظهار داشت:در این جلسه همچنین مقرر گردید مدیران پروژه ها چنانچه در مسیر انجام کار،با مشکلی مواجه شدند موارد مربوطه سریعاً گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .