عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نائب قهرمانی گلستان در مسابقات بسکتبال پیشکسوتان کشور


نائب قهرمانی گلستان در مسابقات بسکتبال پیشکسوتان کشور

تیم گلستان نائب قهرمان اولین دوره مسابقات بسکتبال پیشکسوتان کشور شد

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون بسکتبال در این مرحله که از روز چهارشنبه 20 آبان بمدت دو روز در شاهرود آغاز شد، تیمهای اصفهان و گلستان موفق شدند با برتری مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار نهایی راه یابند.

در بازی نهایی تیم گلستان مغلوب تیم اصفهان شد و نائب قهرمان شد . همچنین در بازی رده بندی هم تیم تهران موفق شد شاهرود را از پیش رو برداشته و سوم شود. مراسم اختتامیه و توزیع جوایز مطلوبی با حضور دکتر حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس هاشمی معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و سایر مسئولان ورزش این شهرستان و علی توفیق دبیر فدراسیون برگزار شد.

آقای علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال در آیین پایانی این مسابقه ها ، همدلی بین پیشکسوتان بسکتبال را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان و اظهار امیدواری کرد: این مسابقات سال آینده با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود.

شایان ذکر است تیم گلستان متشکل از عادل اهرزاد، حسنعلی حسینی، تقی رجبی، یوسف ستایش، اسماعیل آتابای و بشیر جاویدان، سید اسماعیل حسینی، محمدذرضا بای، رامین شاه بازاده و پرویز داسار ، دکتر سید مجتبی حسینی (مربی) ، حاج علی اصغر شیردل (سرپرست تیم) می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .