عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل ورزش و جوانان گلستان : تائید میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

تائید میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان : تائید میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از تائید میزبانی به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان:، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، میزبانی هفت تورنومنت بین‌المللی در این استان برگزار خواهد شد.
یکی از مسابقات برنامه‌ریزی شده، میزبانی مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا بوده که ظهر امروز دبیر فدراسیون بسکتبال برای بررسی ظرفیت‌های استان و مذاکرات نهایی با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان دیدار کرد.
بهمن طیبی در این خصوص اظهار کرد: میزبانی گلستان برای این مسابقات تائید شده است.
وی ادامه داد: این مسابقات پنجم تا 11 مردادماه در گرگان برگزار خواهد شد و تا کنون حضور پنج تیم از کشورهای سوریه، لبنان، اردن، عراق و ایران در این مسابقات حتمی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: 16 نفر از هر تیم به همراه یک داور در مسابقات حاضر خواهند شد و این بازی‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در هر روز دو بازی انجام خواهد شد.
طیبی گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان 15 روز قبل از آغاز مسابقات در گرگان برگزار می‌شود.
گفتنی است، گلستان در سال جاری میزبان هفت رویداد بین‌المللی ورزشی است که مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در مردادماه، تور جهانی والیبال ساحلی در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کشتی در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان در پاییز امسال و مسابقات بین‌المللی اسکواش در زمستان امسال برگزار می‌شود. گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا خبر داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .