عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتخار مرزیار نمونه کشوری برای مدیر کل راه آهن شمال شرق 2


افتخار مرزیار نمونه کشوری برای مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

 

 از سوی فرماندهی مرزبانی ناجا کل کشور مدیر کل راه آهن شمال شرق2 افتخار مرزیارنمونه کشوری را کسب نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، فرماندهی مرزبانی ناجا  در سفری که به استان  گلستان داشتند در ایستگاه راه آهن اینچه برون حضور بهم رسانده و از روند توسعه ایستگاه  اینچه برون و اقدامات انجام شده بازدید نمود.

کلنگ زنی برجك پست كنترل و مراقبت ريلي با زيربناي بیش از180 مترمربع با هدف مراقبت و كنترل مرزي از جمله كنترل مرزي حوزه ريلي و كنترل محمولات و كالاهاي ورودي و خروجي حوزه مرزی اینچه برون از مهم ترین برنامه های سردار قاسم رضايي فرماندهی مرزبانی ناجا در حوزه مرزی اینچه برون بود که طی مراسمی در حوزه مرزی راه آهن اینچه برون  انجام پذیرفت .

مقام ارشد مرزبانی ناجا درنشستی که با مسئولین ، دهیاران و مردم شریف و متدین شهرهای مرزی شمالی و شهر اینچه برون داشتند  مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 به منظور عملکرد مناسب در راستای اقدامات اجرایی در حوزه مرزی و ریلی اینچه برون و راه آهن   بسیار خوب ارزیابی نمود و در این راستا محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 را بعنوان مرزیارافتخاری نمونه کشوری معرفی و از زحمات بی شائبه وتلاش های صادقانه مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 تقدیر نمود.

سرهنگ رضایی نژاد ، فرماندهی مرزبانی استان گلستان نیزاز تلاش و همکاری های همه جانبه مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با مجموعه مرزبانی تقدیر و لوح سپاس و تندیس افتخار مرزیار نمونه کشوری را به وی اهداو صمیمانه تشکر و قدرداني كرد. دربخشی از این تقدیرنامه آمده است ؛

مرزیار افتخاری ؛ جناب آقای مهندس محمد رضا قربانی ، مدیر کل محترم راه آهن شمال شرق 2 استان گلستان

حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه و دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی ، موهبتی است الهی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیب جان برکفان مرزبانان نیروی انتظامی گردیده است .

در این راستا کارکنان صدیق و پر تلاش مرزبانی همواره با مجاهدت ، ایثار گری و سعه صدر توانسته اند تا سر حد امکان امنیت و آسایش فراگیرزا در اقصی نقاط میهن اسلامی برقرار سازندو در سایه سار آن خدمتگزاران این مرز و بوم عرصه های جدیدی را در خدمت رسانی به مردم گشوده تا بیش از پیش شاهد سربلندی روز افزون کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

لذا انتخاب جناب عالی را بعنوان مرزیارافتخاری نمونه در سال 95 را تبریک عرض نموده و از زحمات بی شائبه و تلاش های صادقانه شما در تامین و حفظ امنیت کشور و همراهی خانواده محترمتان که در کسب این موفقیت نقش بسزایی داشته اند تشکر و قدر دانی می نمائیم.

فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ،
سرتیپ پاسدار قاسم رضایی

افتخار مرزیار نمونه کشوری برای مدیر کل راه آهن شمال شرق  2

افتخار مرزیار نمونه کشوری برای مدیر کل راه آهن شمال شرق  2

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1302
  • کد خبر : 27645