عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئول دفتر ایرنا گلستان: رسانه محوری را جایگزین رسانه داری کنیم


مسئول دفتر ایرنا گلستان: رسانه محوری را جایگزین رسانه داری کنیم

مسئول دفتر ایرنا گلستان: رسانه محوری را جایگزین رسانه داری کنیم

 مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گلستان گفت: از دستگاه های دولتی انتظار می رود به جای رسانه داری رسانه محوری کنند.

مهدی کرمانی در دیدار با مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، مدیرکل استاندارد گلستان و دبیر شورای اطلاع رسانی گلستان گفت: من به عنوان یک فرد رسانه ای، نیازی به صرف هزینه و وقت برای ایجاد رسانه ای سازمانی که صرفا وسیله ای برای اطلاع رسانی در جامعه هدف محدود بشود، دلیلی نمی بینم. چرا که این زیرساخت ها قبلا توسط رسانه ها فراهم شده پس به جای تمایل به مالکیت یک رسانه، باید اجازه دهیم ظرفیت رسانه ای ایجاد شده در کنار ما قرار گیرد و همکار ما باشد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار ضمن تایید سخنان مدیرکل ایرنا، مدیرکل استاندارد گلستان را از افراد زبده و خبره در زمینه ارتباط و رسانه برشمرد و گفت: با وجود مدیرانی اینچنین، ما در بدنه ستادی روابط عمومی، کمتر دغدغه انعکاس استاندارد و بازنمود تصویر منعکس شده را داریم اما متاسفانه همه مدیران از این توانایی برخوردار نیستند و این ضعفی است که گاها منجر به گسست ارتباط استاندارد با رسانه ها یا بی اطلاعی مردم از خدمات و فعالیت های استاندارد می گردد.

وی گفت: خدمات استاندارد در کنترل کیفیت جایگاه های سوخت، اوزان و مقیاسها، آسانسورها و ... تنها به واسطه همکاران رسانه ای ما در صدا و سیما یا خبرگزاری ها و مطبوعات است که دیده می شود و لذا ما این مجموعه را جدا از بدنه استاندارد نمی دانیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گلستان نیز در این دیدار گفت: ما بدنبال جامعیت مسئولین و مردم هستیم و این تنها با اندیشه و همت روابط عمومی ها صورت می گیرد.

علی یازرلو اظهار داشت: امروز ورود تکنولوژی، ارتباط را تسهیل نموده است و لذا اگر نقصی هست سخت افزاری نیست بلکه نرم افزاری و ناشی از کناره جویی ما روابط عمومی هاست.

در این دیدار محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان نیز از همکاری ایرنا در انعکاس به روز و برلحظه ای اخبار استاندارد قدردانی کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .