عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها ظرفیت بزرگی برای توسعه هستند


رسانه ها ظرفیت بزرگی برای توسعه هستند

رسانه ها ظرفیت بزرگی برای توسعه هستند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رسانه ها را ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: در بین رسانه های ارتباط جمعی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از معتبرترین رسانه ها است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در دیدار با رئیس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درگنبدکاووس اظهار داشت: امروز توسعه همه جانبه، مطالبه جدی مردم است و رسانه ها می توانند در تحقق این مطالبه به دولت کمک نمایند.
وی با بسیار خوب دانستن ظرفیت های گنبدکاووس درحوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، افزود: همه مدیران ستادی و اجرایی بایستی از ظرفیت خوب رسانه ها برای توسعه بیشتر این شهرستان استفاده نمایند.
کریمی با تشریح وضعیت شهرستان و ویژگی های خاص آن، اضافه کرد: فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز عنوان و ظرفیت بزرگی است که نباید تنها درحد تابلو و یا روی کاغذ باقی بماند بلکه باید از این ظرفیت و ظرفیت رسانه ها برای توسعه و عمران هرچه بیشتر این شهرستان استفاده شود.
وی با تاکید برضرورت تلاش و تعامل بیشتر روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و دیگر ادارات و نهادهای این شهرستان با رسانه ها، تصریح کرد: معرفی ظرفیت های شهرستان و ارتقای آن درسطح ملی، استانی و منطقه ای یک نیاز اساسی و پیش شرط توسعه است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس سریع، دقیق و حرفه ای اخبار و رویدادها درسطح بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی یادآور شد: ایرنا، رسانه معتبر نظام و دولت است و در راستای تحقق اهداف نظام و دولت به امر اطلاع رسانی می پردازد.
تاج محمد شیری گنبد مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس نیز در این دیدار با معرفی قدمت و رویکرد خبری و اطلاع رسانی ایرنا، آمادگی این نمایندگی را برای انعکاس اخبار و رویدادها منطقه و گام برداشتن درجهت تحقق اهداف نظام و دولت به عنوان بزرگترین بدنه اجرایی نظام اعلام کرد

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 653
  • کد خبر : 23355