با راه اندازي سامانه مديريت ارتباط شهروندي (شهراه) در وزارت راه و شهرسازي، امكان دسترسي آزاد و شفاف شهروندان به خدمات مورد نياز در اين وزارتخانه فراهم شده است.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، سامانه مديريت ارتباط شهروندي (شهراه) اين امكان را به شهروندان مي دهد كه از خدمات متعدد وزارت راه و شهرسازي در بخش هاي راهداري، ريلي، هوايي، مسكن و شهرسازي بهره مند شوند.
شهروندان با مراجعه به درگاه الکترونیکی shahrah.mrud.ir میتوانند بدون حضور در ادارات کل راه و شهرسازي استان ها خدماتی را که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، درخواست کنند.
در اين سامانه در حال حاضر 21 خدمت در پنج گروه اصلی خدمات رفاهی جاده ای، رفاهی فرودگاهی، رفاهی ریلی، آژانسهای مسافرتی و هواپیمایی ارائه میشود و شهروندان با مراجعه به اين درگاه مي توانند خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.
این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به نهاد مربوط ارائه خواهد شد و نهاد مربوط نیز در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ میدهد و سپس از شهروند متقاضی خدمت، بازخورد انجام درخواست دریافت خواهد شد.