عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همت سازمان زندانها بر بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است


همت سازمان زندانها بر بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است

همت سازمان زندانها بر بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در دیدار با آیت الله میبدی، مدیر مدرسه رضوی گرگان ، گفت: همت سازمان زندانها بر بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهاي استان گلستان: علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانهای استان گلستان به اتفاق علی اصغر رنجبر، رییس اداره قضایی و محمدرضا گزمه، سرپرست روابط عمومی اداره کل زندانها با آیت الله میبدی، مدیر مدرسه رضوی گرگان، دیدار نمودند.

علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانهای استان گلستان با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) ، امام جعفر صادق(ع) و ارائه گزارشی از وضعیت زندانهای استان در مقایسه با وضعیت زندانهای کشور، گفت: وضعیت آمار زندانهای استان گلستان نسبت به کل کشور، شرایط خیلی بهتری را دارد. از طرفی همت سازمان زندانها بر بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است.

وی افزود: اقدامات موثر و خوبی برای اصلاح و تربیت زندانیان در مجموعه زندانهای استان در حال اجراست از قبیل برنامه فرهنگی، ورزشی و قرآنی.

در ادامه آیت الله میبدی، مدیر مدرسه رضوی گرگان، ضمن تبریک و خیر مقدم، گفت: کار در زندان خیلی سخت است و کارکنان زندانها مأجورند.

وی افزود: برای برقراری نظم در جامعه نیاز به قانون است و همه جوامع بشری نیاز به محل برای اصلاح و تربیت بزهکاران دارند افرادی که می بایست در دامان پدر و مادر و در کانون گرم خانواده تربیت می شدند ولی نشدند در این محل ها به اصلاح و تربیت آنان پرداخته شود تا هم خودشان در مسیر درست زندگی قرار گیرند و هم اجتماع از آسیب انها در امان باشد.

مراسم دیدار با دعای حضرت آیت الله میبدی برای حل مشکل همه گرفتاران به پایان رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 795
  • کد خبر : 28529