عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در طول دولت تدبیر وامید بطور میانگین در هر سال 417 هزارنفرشغل در کشور ایجادشد

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان :

در طول دولت تدبیر وامید بطور میانگین در هر سال 417 هزارنفرشغل در کشور ایجادشد

در طول دولت تدبیر وامید بطور میانگین در هر سال 417 هزارنفرشغل در کشور ایجادشد

 رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان در نخستین جلسه کمیته اصناف وصنعت ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گلستان گفت :در طول دولت تدبیر وامید ،بطور میانگین در هر سال 417 هزار نفر مشغول به کار شده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان در نخستین جلسه کمیته اصناف وصنعت ستادبزرگداشت دهه ی فجر استان گلستان که در محل سالن جلسات سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان برگزارگردید ،گفت :باهمت وتلاش دولتمردان ،در طول دولت تدبیر وامید ازتابستان سال 1391 تا تابستان سال1395 حدود یک میلیون و 630 هزارنفرشغل در سطح کشور ایجاد شده که بطور میانگین در هر سال 417 هزارنفر شغل به کار شده اند واین عدد در استان گلستان 56 هزارنفرشغل بوده است .

قوانلو افزود :در دولت قبل بطور میانگین در هر سال 67هزار نفرشغل در سطح کشور ایجاد شده است که نشان از موفقیت دولت در این بخش دارد وبا افزایش رشد نرخ مشارکت از 4/38 درصد در سال 91 به 4/40 درصد ،این رشد چشمگیر در جمعیت جویای کار را سبب شده تا افزایش قابل توجه اشتغال ایجاد شده خیلی به چشم نیاید.

وی گفت :نرخ مشارکت در کشورهای توسعه یافته بالای 50 درصد است ومانیز اگر بدنبال پیشرفت هستیم باید به این سمت حرکت نماییم که در اینصورت لازم است برنامه ریزی های لازم در خصوص ایجاد شغل بیشتر انجام گردد.

به گفته قوانلو ،باعنایت به این که امسال سال آخر خدمت دولت تدبیر وامید است ،لازم است موفقیت هاواقدامات دولت در طول فعالیت این دولت  به مردم اطلاع رسانی شود واین که امروز دیگر مردم دغدغه ی تورم را ندارند ودر جامعه ،مردم بسیار امیدوار به آینده هستند ،جای بسی امیدواری است.

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان گفت : خوشبختانه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال جاری تاثیر خود را گذاشته وپرداخت 361 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بسیار مشهود بوده است وامروز بسیاری از واحدهای تولیدی از رکود خارج شده اند ،که جای بسی امیدواری است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 685
  • کد خبر : 28595