عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست همکاری مدیرکل فنی وحرفه ای و شرکت صنایع تبدیلی (شهره) گلستان


نشست همکاری مدیرکل فنی وحرفه ای و شرکت صنایع تبدیلی (شهره) گلستان

نشست همکاری مدیرکل فنی وحرفه ای و شرکت صنایع تبدیلی (شهره) گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان،  مهندس تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان گفت: در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، نشست مشترکی با حضور مهندس آریا شاد مدیر عامل  شرکت  صنایع تبدیلی (شهره) گلستان برگزار گردید.

تیرانداز در این جلسه  ضمن معرفی سازمان آموزش فنی وحرفه ای و بیان رسالت این سازمان افزود : ارتقا سطح مهارت شاغلین در شرکتها و واحد های صنعتی می تواند باعث پویایی این واحدها شود و مطمئناَ این آموزش ها با نیاز سنجی دقیق خود می تواند بر واحدهای تحقیق و توسعه شرکت ها تاثیر مستقیم خود را بگذارد.

تیرانداز  ارائه آموزشهای مهارتی در سطوح مختلف را ضرورتی مهم خواند و بیان کرد: آموزش سبب میشود تا رشد و توسعه اقتصادی شتاب بیشتری به خود بگیرد که باید از این فرصتها به‌نحو شایسته استفاده شود.

در این نشست که مهندس کریم زاده کارشناس آموزش در صنایع اداره کل نیز حضور داشت در خصوص راهکارهای برگزاری دوره های آموزشی در واحد های صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل  شرکت صنایع تبدیلی گلستان ضمن تقدیر از حضور مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در شرکت صنایع تبدیلی  گفت : یکی از دغدغه های ما در صنعت کمبود سطح  مهارتی میان   کارکنان واحد های صنعتی  میباشد که ضربه زیادی به اقتصاد شرکت های صنعتی وارد می نماید و  امیدواریم با توجه با صحبت های صورت گرفته بتوانیم از تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری مراکز آموزشی  فنی و حرفه ای استان گلستان بهره کافی را ببریم .

 لازم به ذکر است  شرکت کشت وصنعت شهره  چندین دهه است که در زمینه تولید صنایع تبدیلی مواد غذایی (رب گوجه فرنگی، انواع کنسروهای غیر گوشتی ، ترشیجات، شوریجات ،کمپوتها،مرباجات ( مشغول به فعالیت می باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .