عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه"طرح شهید شوشتری" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان برگزار شد

در راستای اجرایی شدن سیاستهای آموزشی حوزه اقتصاد مقاومتی؛

جلسه"طرح شهید شوشتری" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان برگزار شد

جلسه"طرح شهید شوشتری" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز گفت: در راستای مصوبات هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانبا عنوان برنامه جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید والا مقام، شوشتری و نیز پیشنهادات مرتبط در اجرای بهینه این طرح، جلسه بررسی اجرای طرح شهید شوشتری در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان برگزار شد.

تیرانداز در خصوص اهداف این طرح افزود:. در این طرح در نظر است برنامه های پیش بینی شده، اقدامات صورت گرفته همراه با آسیب شناسی طرح، نقاط قوت و ضعف و موارد مورد نیاز فراخور دستگاه های اجرایی گنجانده شود.

وی در ادامه گفت : جهت ارائه خدمات آموزش مهارتی برای گروه های هدف مذکور نشست ویژه با فرمانداران و گزارش از برنامه های انجام پذیرفته در دستور کار آموزش فنی و حرفه ای شهرستانها با موضوع طرح شهید شوشتری برای مناطق مورد نظر قرار گرفته است.

تیرانداز تصریح کرد: استعلام کتبی از فرمانداری برای تعیین نقاط هدف (روستایی و یا شهری) اجرای طرح، مشخص نمودن مکان هدف (روستایی یا شهری) که آیا نیاز سنجی آموزشی انجام شده است و اگر روستایی می باشد جزء روستاهای هدف برنامه توانمند سازی آموزش های مهارتی روستائیان ، عشایری و مناطق محروم سازمان میباشد یا خیر ،هماهنگی با ادارات تبلیغات اسلامی بمنظور بهره گیری از ظرفیت های روحانیون مستقر در مساجد نقاط هدف در جهت اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و مستندسازی از اقدامات و پیگیری های انجام پذیرفته از دیگر برنامه های این اداره کل جهت اجرای طرح شهید شوشتری می باشد.تیرانداز اشاره نمود در نه ماهه سالجاری بیش از 31000 نفر ساعت آموزش در حوزه حاشیه نشینی اجرا شده است که 19 درصد رشد را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان میدهد .

وی همچنین بیان نمود که تعهدات سالجاری در این حوزه 18000 نفر ساعت بود و پیش بینی اجرا تا پایان سال 45000 نفر ساعت میباشد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .