عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديدمعاون امور مجلس، حقوقي سازمان ميراث فرهنگي كشور ازغرفه قطار گردشگري


بازديدمعاون امور مجلس، حقوقي سازمان ميراث فرهنگي كشور ازغرفه قطار گردشگري

بازديدمعاون امور مجلس، حقوقي سازمان ميراث فرهنگي كشور ازغرفه قطار گردشگري

معاون امور مجلس، حقوقي و استان ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور به همراه مديران كل راه آهن شمال شرق ۲ و ميراث فرهنگي و صنايع دستي  استان گلستان از غرفه اداره كل راه آهن و شركت گردشگري در جشنواره بين المللي اقوام گرگان بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲: هادي قره سيد رومياني، معاون امور مجلس، حقوقي و استان ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور به همراه مديران كل راه آهن شمال شرق ۲ و ميراث فرهنگي و صنايع دستي  استان گلستان از غرفه اداره كل راه آهن و شركت اعزامي قطار گردشگري در جشنواره بين المللي اقوام گرگان بازديد نمودند.

در اين بازديد مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ در مورد قطار گردشگري گرگان اينچه برون توضيحاتي بيان نمود و افزود : قطار ريل باس گرگان اينچه برون با حضور معاون اول رياست محترم جمهوري و مسئولين مقامات كشوري و استاني در سال ۹۴ مورد بهره برداري در راستاي استفاده از حمل و نقل سبز و تسهيل اعزام مسافران و گردشگران به نوار شمالي استان گلستان و استفاده از پتانسيلهاي حوزه ريلي در امور مسافري در كنار حوزه باري مورد بهره برداري و افتتاح قرار گرفت.

محمد رضا قرباني ادامه داد : استان گلستان داراي قابليت ها و پتانسيل هاي بي شماري است كه با بهره مندي مطلوب از اين پتانسيلها و استفاده از خطوط ريلي و حمل و نقل سبز در راستاي جذب گردشگر  مي توان گام هاي موثري در جهت توسعه گردشگري و ايجاد رونق اقتصادي در استان بردارد.

وي اضافه كرد : قطار ريل گردشگري گرگان اينچه برون داراي چهار واگن بامجموع ظرفيت ۳۳۶ نفر است كه بصورت روزانه در مسير گرگان تا مرز اينچه برون  ( رفت از گرگان ۸:۴۰ و برگشت از اينچه برون به گرگان   ۱۴:۵۰   ) به جابجايي مسافر مي پردازد.

 معاون امور مجلس، حقوقي و استان ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور از اقدامات انجام شده و برقراري قطار گردشگري گرگان اينچه برون و اعزام گردشگران از مركز استان به نوار شمالي استان گلستان تقدير و وجود اين قطار را عامل مهمي در جذب و اعزام گردشگران و مسافران به مناطق شمالي استان گلستان دانست .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 643
  • کد خبر : 28998

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%