عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید کنندگان، تولیدات صادرات محور تولید کنند

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان :

تولید کنندگان، تولیدات صادرات محور تولید کنند

تولید کنندگان، تولیدات صادرات محور تولید کنند

 درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان در سیزدهمین جلسه کمیته پایش تجارت خارجی استان گفت: لازم است تولید کنندگان، تولیدات صادرات محور تولید کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان، درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در سیزدهمین جلسه کمیته پایش تجارت خارجی استان ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسائل و مشکلات و راهکارها در حوزه کیفیت محصولات صادراتی باید از سه منظر استانی، ملی و فراملی بررسی گردد.

حسن زاده گفت: اهمیت دادن به موضوع بسته بندی که البته در تجارت نادیده گرفته شده است، نیازمند آموزش وسرمایه گذاری است ومشتریان خارجی به محصول بسته بندی شده ایران اعتماد ندارند،آنها تصور می کنند کالای بسته بندی شده ایرانی خلوص وکیفیت لازم را ندارد یا میزان تقلب در آن زیاد است .

معاون سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گفت : صدور کالاهای بی کیفیت به ویژه محصولات کشاورزی باعث از دست رفتن برخی از بازارهای هدف شده است .

حسن زاده گفت :ارائه آموزش های لازم توسط اتاق بازرگانی قبل از صدور کارت بازرگانی یا تمدید کارت ضروری است.

وی همچنن در این جلسه گفت :یکی از دغدغه های تجار وبازرگانان بحث رقابت ناسالم در بازار هدف در بین تجار است واین رقابت با پایین بودن کیفیت جنس ایجاد می شود که در کوتاه مدت جواب می دهد ولی در دراز مدت به کل صادرات کشور آسیب می رساند.

وی بیان نمود :نظارت دقیق وهمزمان سازمان های مرتبط همانند گمرک واستانداردوجهاد کشاورزی بر محموله های صادراتی می تواند در روند صدور صادرات باکیفیت تر کمک کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 745
  • کد خبر : 29108