عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، ابوالفضل تیر انداز مدیر کل به همراه معاون آموزش و برنامه ریزی استان و کارشناس آموزش در صنایع با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص تعاملات آموزشی و همکاری های دو جانبه بحث و تبادل و نظر نمودند ، در این نشست که با حضور رئیس و نائب رئیس نظام مهندسی استان برگزار گردید .

مهندس تیرانداز مدیرکل استان اعلام آمادگی کامل خود و اداره کل را در برگزاری دوره های اموزشی اعلام کرده و اظهار داشت: لزوم بازبینی IEOاستاندارد شغل و شایستگی در زمینه عمران و ساختمان ضروری است و در جهت پیشبرد تعاملات گذشته و پیش رو اذعان داشت کارگاههای آموزشی نرم افزاری مهارتی فنی و حرفه ای استان برای مهندسان در رشته های مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این نشست احمد تجری رئیس نظام مهندسی ساختمان استان افزود برگزاری دوره های تکمیلی آموزشی مهندسین دارای پروانه اشتغال و بدون پروانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و باید باز آموزی و به روز رسانی اطلاعات مهندسین در دستور کار قرار گیرد. احمد تجری خاطر نشان کرد: با توحه به محتوای آموزشی دانشگاه ها و عدم آشنایی و درک مناسب از فضای اجرا ، برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی می تواند کمک شایانی به مهندسین حوان و تازه کار وارد نماید .

همچنین مقرر شد با همکاری دو نهاد و اداره کل راه و شهرسازی استان پیش نویس تفاهمنامه همکاری سه جانبه برای برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی آماده و پس از بررسی های لازم امضاء و اجرایی شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .