عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل استاندارد گلستان: رشد استانداردهای خوداظهاری، نماد مطالبه عمومی است


مدیرکل استاندارد گلستان: رشد استانداردهای خوداظهاری، نماد مطالبه عمومی است

مدیرکل استاندارد گلستان: رشد استانداردهای خوداظهاری، نماد مطالبه عمومی است

مدیرکل استاندارد گلستان در جمع تجار استان گلستان ضمن اظهار این مطلب که: استاندارد امروزه باید یک مطالبه عمومی باشد، گفت: این مطالبه سهم بسزائی در ترغیب تولیدکنندگان و تجار داشته و آنها را به سوی استانداردهای تشویقی که به صورت خوداظهاری تقاضا می کنند سوق می دهد.

محمود فرمانی در جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان اذعان داشت: بازرگانان می توانند از ظرفیت های استانداردهای بین المللی کشورهای هم پیمان بهره بهینه را ببرند.

وی افزود: اگر بازرگانی، تاییدیه های لازم را با هماهنگی شرکت های بازرسی همکار در مبدا دریافت کند، البته به جز موارد خاص، می تواند به سهولت و سرعت مطلوبی کالای خود را در مبادی ورودی گمرکات ترخیص کند.

دبیر شورای استاندارد گلستان در ادامه خطاب به تولیدکنندگان گلستانی گفت: کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت کالا، راه برون رفت از اقتصاد نه چندان پویای حاضر در استان است.

فرمانی اظهار داشت: مدیران می توانند با بهینه سازی انرژی در کاهش قیمت تمام شده موثر باشند.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که سامانه های اطلاع رسانی و تلفن های تماس اداره کل استاندارد گلستان، آمادگی رسیدگی به گزارشات مردمی را دارد، گفت: بازار باید برای ارائه خدمات و کالاهای غیر استاندارد توسط خود مردم، نا امن باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل استاندارد گلستان و هیات همراه در این نشست گفت: استاندارد همیشه به عنوان بازوئی مطمئن برای اتاق بازرگانی بوده و تولیدکنندگان و تجار توانسته اند با رهنمودهای تخصصی در حوزه استانداردسازی به ارتقای سطح استاندارد کمک شایانی کنند.

رمضان بهرامی در ادامه خواستار ارتباط نزدیکتر این دو حوزه مرتبط شد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری کلاسهای تخصصی استاندارد ویژه تولیدکنندگان و بازرگانان بتوان آینده ای پویا برای اقتصاد گلستان رقم زد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .