عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی موقوف رعایت مصرف انرژی شود


اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی موقوف رعایت مصرف انرژی شود

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی موقوف رعایت مصرف انرژی شود

مدیرکل استاندارد گلستان در جمع اعضای کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان گلستان پیشنهاد کرد: اخذ گواهی انطباق با معیار مصرف انرژی شرط لازم جهت ارائه یارانه به واحدهای تولیدی شود.

مدیرکل استاندارد گلستان در جمع اعضای کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان گلستان پیشنهاد کرد: اخذ گواهی انطباق با معیار مصرف انرژی شرط لازم جهت ارائه یارانه مربوط به تسهیلات رونق تولید در ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی به واحدهایی که فرآیندهای تولید ایشان مشمول اجرای اجباری استانداردهای معیار مصرف انرژی هستند، باشد.

مدیرکل استاندارد گلستان با اظهار این مطلب که یکی از مولفه های مهم در افزایش توان رقابت و نیز قیمت تمام شده، میزان مصرف انرژی است گفت: برای ادامه حضور در بازارهای رقابتی امروز، علاوه بر کیفیت باید بحث انرژی نیز مد نظر قرار گیرد تا ضمن توجه به توسعه پایدار، قیمت نهایی محصول ارزانتر تمام شود.

محمود فرمانی گفت: سازمان ملی استاندارد در راستای حفظ منابع ملی برخی صنایع انرژی بر را شناسایی و بر آن اساس استاندارد معیار مصرف انرژی را تعریف کرده است.

دبیر کارگروه استانداردسازی گلستان گفت: در استان گلستان 100 واحد تولیدی مشمول صنایع انرژی بر هستند و تا کنون 36 پروانه استاندارد معیار مصرف انرژی برای 22 واحد تولیدی استان صادر شده است.

وی در ادامه خواستار شد سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اعطای تسهیلات یا معرفی واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی را موقوف به رعایت مصرف انرژی و دریافت گواهی انطباق معیار مصرف انرژی از استاندارد نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .