عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمايش دستاوردهاي اداره راه آهن شمال شرق 2


نمايش دستاوردهاي اداره راه آهن شمال شرق 2

نمايش دستاوردهاي اداره راه آهن شمال شرق 2

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمالشرق ۲، همزمان با سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ با برپايي غرفه هايي دستاوردهاي فرهنگي و عمراني و ... خود را در قالب نمايشگاه در معرض عموم مراجعين قرار داد.

یکی از برنامه های اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در دهه فجر ارائه دستاوردهای خود بود که در این راستا نمايشگاه دستاوردهاي ادارات و گروه هاي اين اداره كل بصورت تصويري ارائه گردید که در این نمایشگاه توضيحات تكميلي مربوطه براي  بينندگان از جمله فعاليتهاي توسعه ایستگاه گرگان – احداث سالن ورزشی در ایستگاه – احداث خطوط فرعی در ایستگاه اینچه برون – توسعه بندر خشک اینچه برون – افتتاح قطار حومه ای – دو خطه کردن بندر گز به سبز دشت  ارائه شده بود ،كه مراجعين با ديدن اين آثار در ابعاد بنرو استندي از كم و كيف فعاليتهاي صورت گرفته و در حال انجام اداره كل و گروه هاي مربوطه با خبر و از نزديك نيز توضيحاتي توسط كاركنان ارائه گرديد.

از این نمایشگاه علاوه بر اینکه مدیر کل و کارکنان و روسای گروه های اداره کل راه آهن شمال شرق 2 بازدی نمودند خانواده های آنان و علاقمندان به حوزه ریلی نیز بازدید و ازبرگزاری این نمایشگاه ابراز رضایتمندی نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 531
  • کد خبر : 30713