عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برترین‎های جشنواره گره‎زرین گلستان معرفی شدند


برترین‎های جشنواره گره‎زرین گلستان معرفی شدند

برترین‎های جشنواره گره‎زرین گلستان معرفی شدند

 همزمان با آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و صنایع وابسته به آن از برگزیدگان جشنواره گره‎زرین استان گلستان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : همزمان با مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و صنایع وابسته به آن در استان گلستان ، اختتامیه جشنواره گره‎زرین نیز برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل بعمل آمد .

 حسن زاده افزود : در این مراسم از 12 برگزیده جشنواره گره‎زرین در استان گلستان و در چهار بخش بافندگی، طراحی، رنگرزی و رفوگری تجلیل شد.

 به گفته وی ، خانم رجنی به عنوان بافنده روشن‎دل، خانم خدیجه پقه به عنوان بافنده که علی‎رغم معلولیت با یک دست و یک پا بافندگی می‎کند در بخش‎های ویژه این جشنواره تجلیل شدند.

 وی اظهار داشت : در پایان این جشنواره ، بی‎بی سارا جلالی، کافیه قره‎مشک غراوی، فریبا بهلکه، عزیزه‎کر، طواق بی‎بی‎کوسلی، منصور زارعی و فهیمه فروتن به عنوان بافندگان برتر معرفی شدند.

 بنا به اظهار حسن زاده ، علی ساداتی نیز به عنوان رفو‎گر برتر، عبدالحمید‎پوری رنگرز برتر و بهزاد حسن‎پور طراح برتر معرفی شدند و از سید مجید طباطبایی و صفر محمد‎پرویز به عنوان فعالان و تولید کنندگان برتر استان تجلیل شد.

 گفتنی است جشنواره گره زرین با حضور حدود 100 نفر از فعالان حوزه فرش دستباف استان و در چهار بخش بافندگی، طراحی، رنگرزی و رفوگری برگزار گردیده است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 795
  • کد خبر : 30762