عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان زندانها، سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند


کارکنان زندانها، سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند

کارکنان زندانها، سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در مراسم برگزاری کارگاه مهارت های اساسی همسران و کارکنان زندان گنبد کاووس، گفت: کارکنان زندانها، سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: مراسم برگزاری کارگاه مهارت های اساسی زندگی ویژه همسران و کارکنان زندان گنبد کاووس با حضور اساتید استانی در محل دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد برگزار گردید.

علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری کارکنان و خانوادهای آنان در این دوره از آموزش، گفت: زندانبانی کاری سخت می باشد که با همکاری و کمک خانواده های گرامی ، کارکنان سختی آن تحمل و برای ادامه خدمت احیاء می شوند.

وی در ادامه در خصوص جایگاه زندانبانی در جامعه، تأکید کرد: باید همت کنیم به جایگاه زندانبانی در جامعه اعتبار داده، که با بیان زندان، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری کارکنان زندان جلوه گری نماید.

این مقام قضایی در ادامه افزود: زندانی محصول نقص انجام کار متولیان تعلیم و تربیت است که در حال حاضر اصلاح و بازپروری آنان به سازمان زندانها واگذار شده است لذا کارکنان زندانها، سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 862
  • کد خبر : 31119