عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم گرامیداشت و یادبود کارکنان متوفی زندان گنبدکاووس


مراسم گرامیداشت و یادبود کارکنان متوفی زندان گنبدکاووس

مراسم گرامیداشت و یادبود کارکنان متوفی زندان گنبدکاووس

 اولین مراسم یادبود 6 نفر از کارکنان متوفی زندان گنبدکاووس باحضور علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان در محل سالن اجتماعات زندان گنبد کاووس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: اولین مراسم یادبود 6 نفر از کارکنان متوفی زندان گنبدکاووس باحضور علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان در محل سالن اجتماعات زندان گنبد کاووس برگزار گردید.

رضوانی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربتی استان گلستان در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده های کارکنان ، گفت: مرگ پایان زندگی نیست بلکه همانند پلی است برای زندگی جاودانه در آخرت لذا عمر انسان بسیار کوتاه است و می بایست بگونه ای زندگی کرد که قدر وارزش زندگی این دنیا را بدانیم .

وی افزود: یاد مرگ ثواب اخروی دارد چرا به یاد مرگ بودن مارا از انجام بسیاری از گناهان محافظت می کند، پس باید بگونه ای زندگی کنیم تا هروقت کاسه عمرمان در این دنیا پر شد با دست پر و اندوخته های فراوان به دیار باقی بشتابیم تا درمقابل خدای خودمان سرافکنده نباشیم .

رضوانی در ادامه از خانواده های همکاران که نقش سازنده ای در سنگر اصلاحی وتربیتی دارند و همچنین ازهمکاری چندین ساله همکاران فقید در عرصه اصلاح وتربیت تقدیر وتشکر نمودند وعنوان نمودند که همواره یاد همکاران فقید در دل های ما زنده است وهمیشه و درهمه حال در کنار ما احساس می شوند.

درپایان مراسم خانواده همکاران فقید زندان گنبدکاووس با اهداء لوح یابود و کارت هدیه مورد تشویق و تقدیر حضار قرار گرفتند وبا اهداء فاتحه ای یاد وخاطره همکاران را زنده نگه داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 1239
  • کد خبر : 31591