عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبادله سند برنامه هاي اجرايي- آموزشي سال 1396 اداره کل آموزش فني و حرفه اي گلستان

باحضور معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صورت گرفت:

مبادله سند برنامه هاي اجرايي- آموزشي سال 1396 اداره کل آموزش فني و حرفه اي گلستان

مبادله سند برنامه هاي اجرايي- آموزشي سال 1396 اداره کل آموزش فني و حرفه اي گلستان

سند برنامه هاي اجرايي- آموزشي سال 1396 ادارات  كل آموزش فني و حرفه اي استانها بين معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و مديران اجرايي ادارات كل استانها مبادله شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل  آموزش فني و حرفه اي استان گلستان ، ابوالفضل تیرانداز با اعلام اين خبر بيان داشت: برای  نخستين بار در چند سال اخیر است كه برنامه هاي آموزشي و اجرايي به صورت مجتمع در يك سند تدوين و پيش از آغاز سال جديد  توسط مقام عالی سازمان به استان  گلستان و سایر استانها ابلاغ شده است.
وی  بيان داشت: بر اين اساس مي توان برنامه ريزي لازم براي اجرايي نمودن تعهدات مندرج در سند مذكور را از ابتداي سال جديد آغاز نمائیم . و نقطه عطفی در برنامه های سال 96 خواهد بود و امیدوارم با تلاش و پشتکار فراوان برنامه های  ریاست محترم سازمان را در استان عملیاتی نمائیم.,وی افزود این سند در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی به ویژه سند چشم انداز کشور در افق 1404 ،سیاست های کلی اشتغال،سیاست های اقتصاد مقاومتی ،برنامه توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی و برنامه های وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان با استفاده از خرد جمعی و مشارکت خبرگان، کارشناسان و مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای در سطوح ستادی و استانی مبتنی بر 8 راهبرد و 35 سیاست تدوین گردید..

تیرانداز ادامه داد "سند برنامه های آموزشی و اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سال 1396" مشتمل بر 161 عنوان برنامه بر اساس نیروی انسانی ،ظرفیت و امکانات موجود استان تنظیم شده است.وی همچنین به اهمیت موضوعات استانی نظیر موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و طرح شهید شوشتری در قالب سکونتگاههای غیر رسمی در تدوین تعهدات سند استانی اشاره نمود

شایان ذکر است این برنامه عملیاتی توسط معاونت های مختلف سازمان نیز تایید گردیده است .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .