عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران گلستان در تاسوعا و عاشوراي حسيني آماده باش هستند


راهداران گلستان در تاسوعا و عاشوراي حسيني آماده باش هستند

راهداران گلستان در تاسوعا و عاشوراي حسيني آماده باش هستند

در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني(ع)، راهداران گلستاني به منظور تامين و افزايش ايمني محورهاي ارتباطي استان در حال آماده باش قرار دارند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان گفت: به منظور جلوگيري از حوادث احتمالي در تعطيلات پيش رو و برگزاري مراسم خاص ايام سوگواري اباعبداله الحسين (ع) و ياران باوفايش و پيش بيني برودت هوا و بارش هاي پراكنده، اكيپ هاي راهداري و دهها دستگاه خودرو سبك و سنگين، آماده خدمات رساني به هم استاني ها و مسافران عزيز هستند.

مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري با اشاره به افزايش حجم سفر و ترافيك در محورهاي استان در اين ايام، اظهارداشت: 22 باب راهدارخانه و چندين اكيپ ثابت و سيار راهداري در سطح محورهاي استان آماده اند تا در صورت بروز هرگونه مشكل به كمك مسافران عزيز بشتابند.

وي از وظايف مهم راه و شهرسازي را، ايمن سازي محورهاي برون شهري در راستاي تسهيلات ترافيك و كاهش حوادث جاده اي بيان كرد و گفت: رعايت فاصله طولي، حق تقدم و سرعت مطمئنه، توجه به فرامين پليس راه و همكاري با راهداران مي تواند از بروز حوادث جاده اي تا حد قابل ملاحظه اي بكاهد.

مصدقي، بر رعايت اصول ايمني سفر بخصوص در فصول بارش و مناسبت هاي ويژه اي همچون ايام سوگواري امام حسين(ع) توسط رانندگان تاكيد كرد و افزود: كسب اطلاع از وضعيت راهها از طريق تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 توسط رانندگان از برنامه هاي مهمي است كه پيش از سفر بايد نسبت به انجام آن اقدام نمود.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان خاطر نشان كرد: شماره تلفن 5-0173223131 در طول شبانه روز داير است و هموطنان عزيزي كه قصد سفر به استان را دارند مي توانند از طريق اين شماره ها با مركز مديريت راههاي استان ارتباط داشته و اطلاعات لازم را دريافت كنند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .