عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رانندگان تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند

در پي ريزش برف و باران در محورهاي كوهستاني گلستان:

رانندگان تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند

رانندگان تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان به رانندگان و مسافراني که قصد تردد از محورهاي اين استان را دارند، توصیه کرد که علاوه بر توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروهایشان را به امکانات زمستانی از جمله زنجیرچرخ و سوخت کافی تجهیز کنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهارداشت: از روز يكشنبه 11 آبان ماه جاري شاهد ريزش برف و باران در محورهاي كوهستاني درازنو، خوش ييلاق، توسكستان و چهارباغ بوده به طوري كه تردد رانندگان در آن محورها به كندي صورت مي گرفت.

به گفته وي، با تلاش های شبانه روزی عوامل راهداری از 24 ساعت گذشته تاکنون تمامی اين محورها از برف پاکسازی شده و تردد خودروها دراین محورها برقرار است.

وي همچنين توصيه كرد كه رعايت فاصله طولي، حق تقدم و سرعت مطمئنه، توجه به فرامين پليس راه و همكاري با راهداران مي تواند از بروز حوادث جاده اي تا حد قابل ملاحظه اي بكاهد.

رستمي ادامه داد: تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 اداره كل راه و شهرسازي گلستان براي اطلاع از وضعيت راه هاي استان در خدمت رانندگان مي باشد.

وي خاطر نشان كرد: شماره تلفن 5-0173223131 نيز در طول شبانه روز داير است و هموطنان و هم استاني هاي عزيز مي توانند از طريق اين شماره ها با مركز مديريت راههاي استان ارتباط داشته و اطلاعات لازم را دريافت كنند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به هفته ايمني راه ها (14تا 25 آبان ماه) به شهروندان بر رعایت فرهنگ حمل و نقل جاده ای در فصل زمستان تاكيدكرد و گفت: شهروندان باید در فصل زمستان از سفرهای غیرضروری پرهیز كنند و در صورت مسافرت تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وي توجه به هشدارهای اداره و شهرسازي و پلیس راه را، جدی عنوان و اضافه كرد: شهروندان دقت داشته باشند در مواقع بروز هر گونه سانحه و خطری محور را برای عبور دستگاه های برف روب و امداد رسان خالی بگذارند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .