عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی کمیسیون بیمه های خاص در درمانگاه تامین اجتماعی کردکوی

درراستای شعار سال صورت گرفت:

راه اندازی کمیسیون بیمه های خاص در درمانگاه تامین اجتماعی کردکوی

راه اندازی کمیسیون بیمه های خاص در درمانگاه تامین اجتماعی کردکوی

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، کمیسیون پزشکی بیمه های خاص مشتمل بر انواع بیمه های خویش فرما دردرمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی راه اندازی شد.

این گزارش حاکی است باهدف کاهش بروکراسی اداری ، کاهش تردد بین شهری دراستان و نیز کاهش هزینه های بیمه شدگان ، کمیسیون بیمه های خاص از جمله بیمه رانندگان درون وبرون شهری ، مشاغل آزاد ، اختیاری ، قالیبافان و ... در درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی راه اندازی شد تا متقاضیان بیمه تامین اجتماعی دربدو ورود به جمع بیمه شدگان این سازمان نیاز به مراجعه به مرکز استان نداشته باشند.

گفتنی است تا قبل از ارائه این خدمت این دسته از هم استانیهای ساکن شهرستان کردکوی لازم بود برای طی فرایند بیمه شدن خود به گرگان مرکز استان گلستان مراجعه نمایند که علاوه بر افزایش حجم تردد های بین شهری مستلزم صرف وقت و هزینه بوده و خطراتی را نیز به همراه داشت که این اقدام موجب حذف این عوامل منفی گردید.

دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با اعلام این خبر افزود : در سالی که برای دومین بار توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است لازم است تمام همت و تلاش خود را برای کاهش هزینه ها دربخشهای مختلف به کار گیریم که این خدمت جدید یکی از مصادیق آن می باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .