عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر درمان گلستان از کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان

درآستانه روز دندانپزشک صورت گرفت:

بازدید مدیر درمان گلستان از کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان

بازدید مدیر درمان گلستان از کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر احمد نصرتی به مناسبت هفته سلامت وقرار گرفتن در آستانه روز دندانپزشک از کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان بازدید کرد.

دراین بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان که با معاونت درمان استان و دکتر چنگیزی رئیس کلینیک همراهی می شد ضمن تقدیر از خدمات ارزنده همکاران شاغل در این مرکز ، روز دندانپزشکی که 23 فروردین است را پیشاپیش تبریک گفت.

مدیر درمان گلستان با تاکید بر اهمیت بهداشت دهان ودندان در سلامت انسان ، کار همکاران را بسیار باارزش دانست و تاکید کرد که باید با هدف پیشگیری از بیماریهای حوزه دهان ودندان علاوه بر اطلاع رسانی و توسعه آموزش به بیمه شدگان ، فرایندهای پیشگیری را در برنامه های درمانگاه توسعه دهیم.

دکتر نصرتی سلامت دندان را مقدمه ای برای سلامت عمومی بدن دانست وافزود: اگر فرایندهای آغازین غذا مشتمل بر جویدن و بلع به درستی انجام نشود مجموعه سیستم گوارش را دچار مشکل خواهد کرد ، پس این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که ما تلاش نماییم و سلامت دندان های بیمه شدگان را حفظ نماییم.

وی درسال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال وتولید ، به جهت هزینه بالای خدمات دندانپزشکی ، پیشگیری از خرابی دندان را مصداق عمل به این دستور و نتیجه آن را کاهش هزینه های سازمان دانست که نهایتا نفع آن به خود بیمه شدگان برمی گردد و سبب ثبات و بقای بیشتر سازمان می شود.

وی همچنین در این بازدید از نزدیک با کارکنان و بیمه شدگان دیدار و گفتگو نمود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .