عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با مددجویان محکوم به حبس ابد زندان گرگان


دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با مددجویان محکوم به حبس ابد زندان گرگان

دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با مددجویان محکوم به حبس ابد زندان گرگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: :علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جمع مدجویان محکوم به حبس ابد این زندان مرکزی گرگان اظهار داشت تکالیفی به موجب وظیفه انسانی و اداری در مقابل شما بر عهده بنده و همکارانم می باشد و همه ما سعی می نماییم که بتوانیم به مشکلات شما بخوبی رسیدگی نماییم .

وی افزود:  مجازات ها به طور کامل در قانون مشخص شده است و لازم است این اعتقاد را برسید که باید سازگاری خود را با محیط زندان بخوبی داشته باشید .

این مقام قضایی در ادامه، عنوان نمود:  گاهی اوقات به موجب تغییر قوانین و راًفت اسلامی و عنایات ویژه مقام معظم رهبری مجازاتها تغییر یافته و به نفع شما می شود و این روزنه قانونی باعث میشود که ما بتوانیم برای شما در تخفیف مجازات قدم هایی را برداریم و این مهم هم بسته به حسن اخلاق و رفتار و شرکت در برنامه های قرآنی و فرهنگی دارد و مسائلی از جنبه فرهنگی و اخلاقی مشخص شده است و شما باید برای رسیدن به این هدف تلاش نمایید .

رئیس ستاد کاهش آسیب زندانهای استان در ادامه اظهار داشت:  تلاش های خوبی در جهت حفظ و آموزش قرآن توسط همکارانم به  شما مددجویان  انجام شده است و حافظین خوبی  در بین شما نیز وجود دارد که ظرفیت مناسبی است برای آموزش های قرآنی در مجموعه می باشد.

رضوانی ادامه داد:  قرآن را اگر باطنی یاد بگیرید را ه نجات شما قطعاً فراهم خواهد شد

وی افزود: این تعداد حافظ قرآن در بین شما مددجویان نشان دهنده عملکرد خوب همکارن بنده میباشد و مشخص است که در این بخش کار شده است و ما آرزو داریم که همه شما حافظ قرآن شوید و در مسیر قرآن حرکت نمایید .

این مقام قضایی افزود: زمانی که برای بنده و همکارنم محرز شود شما در جهت اصلاح خود قدم برداشته اید و در برنامه های فرهنگی و قرآنی قدم های خوبی را برداشته  ما هم در جهت تخفیف مجازات شما ها اقدام می نماییم . و این رفتار خوب شما نشان دهنده توبه و اصلاح شما می باشد .

وی افزود: امروزه همه شما باید در جامعه نقش ها و مسئولیت های مهمی را برعهده داشته باشید ولی حالا که گرفتار  شده اید این پایان کار نمی باشد و نباید نا امید باشید و در کلاس های قرآنی شرکت نمایید چون شرکت شما به منزله اصلاح شما می باشد و قرآن را باید با باطن خود بیاموزید چون قرآن در زندگی به درد شما می خورد و می توانید راه خود را بخوبی پیدا نمایید .

وی اظهار داشت نگاه اصلاح و تربیت ما به شما فقط به صرف زندان نمیباشد و اگر شما آزاد شده و بازگشت مجدد داشته باشید تمام زحمات ما به هدر خواهد رفت . به همین خاطر پس از آزادی نیز شما را تحت پوشش مرکز مراقبت بعد خروج قرار داده و از شما حمایت می کنیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 32964