عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و تقدیر فرماندار کلاله از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان


دیدار و تقدیر فرماندار کلاله از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان

 دیدار و تقدیر فرماندار کلاله از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان

فرماندار کلاله در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان به سبب ارائه خدمات ، توسعه و تجهیز شبکه آبرسانی آب شرب شهری کلاله تجلیل کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله برزگر گفت  : از محل درآمدهای تبصره 3 طرح های آبرسانی به شهر کلاله تسریع و در حال اجراست و امیدواریم تا با استفاده از این ماده بتوانیم گامهای موثری را برای مردم شهر برداریم .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان هم در این نشست گفت : اجرای طرح های آبرسانی شهرستان کلاله از محل درآمدهای تبصره 3 شتاب بیشتری خواهند گرفت.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود : با بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرک های حقانی ، نیروی انتظامی و بلوار شعرا شهرستان کلاله شاهد ارتقاء وضعیت آبرسانی شهروندان در شهر کلاله خواهیم بود که این پروژه ها از محل درآمدهای تبصره 3 تامین اعتبار گردیده است .

وی طول خط انتقال طرح آبرسانی به شهرکهای مذکور را بیش از  6 هزار متر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از محل درآمد تبصره 3 آب بهاء بیان نمود و افزود در حال حاضراین پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که پیش بینی می گردد با توجه به تلاش و همت همکاران پروژه مذکور زودتر از زمان برنامه ریزی شده به بهره برداری برسد. 

وی همچنین تصریح کرد به منظور آبرسانی مطلوب و پایدار به شهروندان کلاله حفر 2 حلقه چاه آب با اعتباری بالغ بر 1 میلیاردو 400 ملیون تومان از محل درآمدهای تبصره 3 برای جبران کمبود بخشی از آب شرب شهری در دستور کار سال جاری قرار گرفته که اقدامات اولیه و مجوز های لازم جهت اجرای آن اخذ شده و با انتخاب پیمانکارعملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

درپایان این جلسه فرماندار شهرستان کلاله ضمن قدردانی از مساعدت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و پیگیری های مستمر مدیر امور آب وفاضلاب منطقه کلاله درخصوص  اقدامات انجام شده در 4 سال گذشته خواستار ادامه روند فعلی خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کلاله شد .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 33200