عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به ازای هر 24 دانشجو یک استاد در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تدریس می کنند

دکتر نجفی نژاد:

به ازای هر 24 دانشجو یک استاد در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تدریس می کنند

به ازای هر 24 دانشجو یک استاد در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تدریس می کنند

به مناسبت سالگرد شهادت آیت ا... مطهری، مراسم گرامیداشت مقام معلم، درتالار خلیج فارس برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم گفت: موضوع آموزش و تعلیم و تربیت انسان به عنوان عامل مهم در رشد جوامع نام برده می شود.

دکترعلی نجفی نژاد افزود: هزینه ها در آموزش به خصوص برای تربیت نسل آینده کشور موجب می شود نسلهای آینده شرایط مطلوبتری داشته باشند و نظام آموزشی کشور نیز قدرتمند تر از گذشته به فعالیت ادامه دهد.

وی یادآور شد: اعضای هیأت علمی، نقش کلیدی و اساسی در تربیت نسل آینده کشور دارند به همین لحاظ نیازمند بازنگری در حوزه های آموزشی و تعلیم و تربیت هستیم، البته با توجه به برنامه ششم توسعه کشور، موضوع کیفیت در حوزه آموزشی از اولویت ویژه ای برخوردار است به عنوان نمونه براساس این برنامه ،به ازای 20 دانشجوی می بایست یک استاد تدریس داشته باشد که دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حال حاضر به ازای هر 24 دانشجو یک استاد دارد.

وی با توجه به انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شهرها و روستاها بیان کرد: بحث انتخابات به ویژه انتخاب ریاست جمهوری برای آینده کشور بسیار مهم است.

دکتر نجفی نژاد خاطر نشان کرد: شرکت حداکثری و تشویق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای توسط اعضای هیات علمی به عنوان افراد مرجع و با نفوذ در میان آحاد جامعه می تواند در انتخاب اصلح نیز تاثیرگذار باشد.

وی داشتن برنامه مدون برای کاندیداهای ریاست جمهوری را مهم دانست و افزود: بیان مشکلات هیچ گره ای از مشکلات را حل نمی کند بلکه باید با بیان برنامه ها و راهکارها، مردم را برای انتخاب درست، یاری کرد و از تخریب دیگر کاندیداها و دولتهای قبل خودداری کرد چرا که از زمان انقلاب اسلامی تا به حال خدمات بسیاری در کشور انجام شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .