عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از اساتید سرآمد و برتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تجلیل شد

همزمان با دهه بزرگداشت سرآمدی آموزشی؛

از اساتید سرآمد و برتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تجلیل شد

 

 

در دهه بزرگداشت سرآمدی آموزشی و به مناسبت فرارسیدن روز استاد، آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از سرآمدان آموزشی و اساتید برتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر شتایی، رئیس دانشگاه، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان، دوازدهم اردیبهشت‌ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین با بیان اینکه امیدوارم همه اساتید و معلمین گرامی در سنگر مقدس تعلیم و تربیت بدرخشند و جوانانی فعال، نیرومند و متفکر را به جامعه اسلامی هدیه کنند افزود: استاد مطهری معلم فکر و اندیشه بود و امام راحل (ره) از او به عنوان پاره تن خود یاد می‌کرد.
دکتر شتایی با اشاره به جایگاه ارزشمند و رفیع معلم و اساتید و نقش‌آفرینی آنان در هدایت دانش آموزان و دانشجویان، بر مسئولیت خطیر آنان در امر آموزش و تربیت نیروی انسانی با اخلاق و سودمند برای جامعه تاکید کرد.
 وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و چالش‌های امروز در جامعه، ثمره دور شدن  انسان از معنویت است خاطر نشان کرد: ایجاد امید و انگیزه در دانشجویان یکی از انتظارات بنده از اعضای هیأت علمی دانشگاه است و در این راستا تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و ... موثر بوده باعث حفظ و نگهداشت حضور دانشجویان در فضای دانشگاه جهت انجام تحقیقات علمی و پژوهشی خواهد شد.
سپس مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه شغل معلمی علی‌رغم داشتن اجری عظیم در نزد خداوند متعال، دارای مسئولیت سنگینی است که اساتید و معلمان باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند گفت: در آیات و روایات متعدد مسئله تعلیم و تعلم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و در دین اسلام ملاک برتری انسان‌ها نسبت به یکدیگر میزان برخورداری آنان از علم و دانش است.
حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری افزود: علم و دانش اگر در مسیر خداوند و معنویت قرار گیرد موجب ارزشمند شدن انسان و رسیدن او به درجات بالا خواهد شد.
گفتنی است در این آیین از شش عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان سرآمدان آموزشی و دوازده نفر از اعضای هیأت علمی ارتقا یافته و هجده نفر از اعضای هیأت علمی منتخب گروه‌های آموزشی تجلیل به عمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .