عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رپرگذاری 107 کیلومتر از رودخانه های گلستان در سال 95

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان :

رپرگذاری 107 کیلومتر از رودخانه های گلستان در سال 95

رپرگذاری 107 کیلومتر از رودخانه های گلستان در سال 95

معاون حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از رپرگذاری 107 کیلومتر از رودخانه ها و وسواحل شرکت آب منطقه ای استان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: این پروژه در سال 95 با اعتبار 8 میلیارد و 613 میلیون ریال انجام شد.
معاون حفاظت و بهره برداری استان در ادامه رپرگذاری را بخشی از برنامه های هشت گانه شرکت آب منطقه ای استان در بخش مهندسی رودخانه و کنترل سیلاب عنوان کرد و افزود: در راستای حفاظت، صیانت و جلوگیری از دخل و تصرفات غیرقانونی اشخاص در بستر و حریم رودخانه‌ها ، عملیات اجرایی رپرگذاری (نشانه گذاری بستر) انجام می شود.
وی تصریح کرد:عملیات انجام شده در خصوص رپرگذاری رودخانه های استان تاکنون 536 انجام شده است و در حال نیز مقدار 50 در حال انجام است. میزان باقی مانده نیز 2150با اعتبار 000/172 میلیون ریال است.  
مهندس حسینی افزود: طول کل رودخانه های استان دو هزار و 700 کیلومتر و در سطح پنج هزار و 400 هکتار جریان دارد که 654 هکتار آن در درون شهرها و روستاهای استان جریان دارد.
وی بیان کرد: طول رودخانه ها در جنب تاسیسات زیربنایی و خارج از روستاها و زمین های کشاورزی 759 و طول رودخانه ها خارج از روستاها و در خارج از بازه اول و دوم و در ارتفاعات کوه ها یک هزار و287 کیلومتر از رودخانه های استان جریان دارد.
وی بیان کرد: طول رودخانه ها در جنب تاسیسات زیربنایی و خارج از روستاها وزمین های کشاورزی 760 کیلومتر وطول رودخانه ها در خارج از بازه اول ودوم ودر ارتفاعات کوه ها یک هزار و 290 کیلومتر است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .