عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای عملیات لایروبی،لجن برداری ،شناسایی و ویدئومتری خط انتقال فاضلاب کمربندی گرگان

به‌منظور کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان انجام شد:

اجرای عملیات لایروبی،لجن برداری ،شناسایی و ویدئومتری خط انتقال فاضلاب کمربندی گرگان

اجرای عملیات لایروبی،لجن برداری ،شناسایی و ویدئومتری خط انتقال فاضلاب کمربندی گرگان

 معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری این شرکت اظهار داشت: با هدف پاکسازی خط انتقال محورهای غربی و شرقی شهرکمربندی گرگان و به منظور کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 5 کیلومتر از خط انتقال مسیر کمربندی گرگان در حال انجام لایروبی و شست‌وشو می باشد.

مهندس مهیار خسروی اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو ولایروبی خط انتقال مذکور در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این عملیات که توسط دفتر بهره برداری فاضلاب شهری در حال انجام است که 30 عدد منهول فاضلاب نیز به صورت دستی و با استفاده از واترجت طی ماه جاری شستشو و لایروبی خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه در طول این مدت عملیات همسطح سازی 20 منهول در خط انتقال و  همچنین  طی سال 95 حدود 300 دریچه منهول در سطح شهر گرگان همسطح سازی گردیده است افزود: شست‌وشو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب می باشد و در سال 95 نیز 170 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر گرگان شستشو و لایروبی شده است.

مهندس خسروی با اشاره به اینکه عملیات لایروبی خطوط انتقال فاضلاب در محور های غربی و شرقی کمربندی شهر گرگان طی ماه جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد:  شست‌وشو و لایروبی این مناطق که از مهمترین مناطق شهرستان گرگان به شمار می‌روند،امیدواریم رضایتمندی ساکنان و همشهریان را در پی داشته باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1361
  • کد خبر : 34697