عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۲۰۰ اثر به جشنواره فیلم رشد در گلستان ارسال شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۱۲۰۰ اثر به جشنواره فیلم رشد در گلستان ارسال شد

۱۲۰۰ اثر به جشنواره فیلم رشد در گلستان ارسال شد

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در افتتاحیه جشنواره فیلم رشدگفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ارسال شده است.

به گزارش مسئول روابط عمومی پردیس، محمدرضا وطنی در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد در گلستان اظهار کرد: از یک هزار و 200 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد، 200 اثر انتخاب شد که 50 اثر نیز در گلستان به نمایش در می‌آید.

وی افزود: می‌توانیم با نمایش این فیلم‌ها در مدارس مفاهیم آموزشی و تربیتی را به دانش آموزان منتقل کنیم و با بومی‌سازی فیلم‌ها اثرگذاری آن نیز بیشتر می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: باید رایزنی شود تا تعداد بیشتری از دانش‌آموزان بتوانند از این جشنواره دیدن کنند و هم‌اکنون تنها دانش آموزان گرگان و گنبد می‌توانند از فیلم ها بازدید کنند در حالی‌که 47 درصد دانش آموزان ما در روستاها هستند.

وطنی افزود: از اهالی هنر نیز دعوت می شود تا پیشنهادات خود را به اداره کل آموزش و پرورش ارائه کنند تا با انتخاب بهترین پیشنهاد سریع‌ترین راه را برای رسیدن به هدف انتخاب کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راهی برای انتقال عقاید و تعلیم و تربیت بین‌المللی است.

وی افزود: تربیت از راه‌های مختلفی امکان پذیر است و فیلم‌های آموزشی یکی از این راه‌ها است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: بخش بین‌المللی جشنواره فیلم رشد راه را برای تربیت بین‌المللی و آشنایی کشورها با آداب و رسوم یکدیگر باز می‌کند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1100
  • کد خبر : 3487