عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبیرخانه سومین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات تشکیل جلسه داد


دبیرخانه سومین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات تشکیل جلسه داد

دبیرخانه سومین جشنواره  ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات تشکیل جلسه داد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل جلسه دبیرخانه سومین جشنواره  ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات با حضور اعضای دبیرخانه و نماینده کمیته ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو هدف از تشکیل این جلسه را خودارزیابی فعالیت ها و برنامه ریزی برای بهینه سازی فعالیت دبیرخانه و کمیته ها اعلام کرد و گفت: در این جلسه فعالیت های صورت گرفته توسط دبیرخانه و کمیته ها مورد بررسی و ارزیایی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه تعداد آثار ارسالی به جشنواره، رایزنی در صورت نیاز به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره، معرفی و ارتباط گیری با رابطین در استان ها و مباحث مالی جشنواره مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
یازرلو در پایان ضمن دعوت از صاحبان قلم در حوزه نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند تا 25 آذر ماه ضمن تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را به نشانی  ayatfest.farhang.gov.ir ارسال نمایند.
شایان ذکر است آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان سومین جشنواره  ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات در 22 دی ماه 97 به میزبانی استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .