عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف


پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف

 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در پیامی یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به فعالان این بخش تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است :

همانگونه که مستحضرید یکم تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

اصناف در تمامی مراحل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همراه مردم بوده و سختی های مسیر انقلاب با حضور ایشان هموار شده است و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور گردیده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، " اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی هستند " .

در طول تاریخ این مرز و بوم ، این قشر زحمتکش و خدوم با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی همواره کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت با فعالیت های ایشان همراه بوده‌اند.

اصناف در ایران از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد ، آنان را از کسبه دیگرکشورها متمایز و متفاوت ساخته است.

اینجانب فرا رسیدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور و تمامی تلاشگران این عرصه بویژه فعالان صنفی استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده ، از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به نظام و اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 790
  • کد خبر : 34954