عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست "بانوان و مهارت" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان


نشست "بانوان و مهارت" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان

 

 

 

نشست "بانوان و مهارت" در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان

همزمان با آغاز هفته ملی مهارت و کارآفرینی نشستی صمیمی با عنوان "بانوان ومهارت" با حضور خانم غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ؛ این نشست به منظور گرامیداشت هفته ملی مهارت و همچنین تقدیر از فعالان عرصه حجاب و عفاف این اداره کل برگزار شد .

غفاری ضمن گرامیداشت و تبریک آغاز هفته ملی مهارت گفت : فرصتهای فراهم آمده در سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از بارزترین مصادیق فرصت مشارکت بانوان در فرآیند توسعه ی پایدار است.

وی در خصوص بحث عفاف و حجاب افزود :یکی از موضوعات مهمی که توجه به آن به عنوان عنصر مهم فرهنگی و انسان ساز بوده و یکی از اهداف راهبردی ما محسوب می شود  "ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

در ادامه تیرانداز نيز با گراميداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی با تاكيد بر اينكه حجاب وعفاف تنها به پوشيدگي ظاهري نبوده ورفتارهاي انسانها را نيز در بر ميگيرد گفت : ما بايد در هر جايگاهي كه هستيم علاوه بر حفظ پوشش ظاهري و حجاب تن بايد در رفتارهاي خود نيز حجاب وعفاف را رعايت نماييم وخدمت به مردم نيز مصداق يكي از اين رفتارها است كه ما بايد با رعايت نكات رفتاري مناسب واحترام به مردم در مسير خدمت گزاري صحيح حجابي بين رفتارهاي ناپسند و غيرمعمول ورفتارهاي شايسته وكرامت آميز  براي خدمت به  مردم بعنوان ارزش انساني واسلامي ايجاد نماييم ومصاديق آن را در برخورد با مردم رعايت نماييم.

 لازم به ذکر است در خاتمه از فعالین عرصه حجاب و عفاف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .