عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ختم کامل قرآن کریم توسط مددجویان به مناسبت دهه کرامت در زندان گنبد


ختم کامل قرآن کریم توسط مددجویان به مناسبت دهه کرامت در زندان گنبد

ختم کامل قرآن کریم توسط مددجویان به مناسبت دهه کرامت در زندان گنبد

 به مناسبت میلاد با خیر و برکت و مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و ثامن الحجج امام رضا (ع) ختم کامل قرآن کریم توسط مددجویان زندان گنبد برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان ؛ این مراسم توسط مددجویان مدرسه قرآنی نورالمبین وتسنیم باحضورحجت الاسلام سیدعلی حسینی مسئول فرهنگی وتربیتی وجمعی از روحانیون فرهنگی برگزارگردید دراین مراسم که تعدادی از مددجویان شرکت نمودند که هرمددجو یک حزب را ختم وهدیه به روح مطهر وملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) نمودند.

حجت الاسلام حسینی مسئول فرهنگی زندان گنبد پیرامون دهه کرامت عنوان نمود: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(علیه السلام) می باشد.

وی اظهار داشت :این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیفترین علائق و مهرو وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است مهر و وفایی که خواهرمهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است. مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (س) سابقه ندارد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد :دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می باشد و چه زیباست که دهه مبارک وبا عظمت کرامت با ختم قرآن عظیم الشان این کتاب آسمانی همراه گردد.

 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 715
  • کد خبر : 36127